Reklamáció

Szállítás előtt gondosan ellenőrizzük az összes árut, ha továbbra is hibát észlel, kövesse az alábbi lépéseket:

  • Az árut a kézbesítéstől számított 24 hónapon belül igényelheti.
  • Készítse el a rendelési számot, a számlát és a hibaleírást, és küldjön el mindent az info@vfstyle.hu címre, beleértve a vezeték- és keresztnevét is.
  • Panasztételt a telefonszámon is megteheti +420 774 000 510.
  • A panaszt a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb 30 napon belül) kezeljük.

Panasz nyomtatványok:

  • A hiba elhárítása új termék vagy hiányzó alkatrész szállításával
  • Sérült termék javítása
  • Az áru hibájával arányos kedvezmény
  • Elállás az adásvételi szerződéstől

Min nem panaszkodhatok?

  • Az áruk normál használat mellett kopottak
  • 2. minőségű áru, ami pont emiatt a hiba miatt került leárazásra