Reklamáció Szállítás előtt gondosan ellenőrizzük az összes árut, ha továbbra is hibát észlel, kövesse az alábbi lépéseket: Az árut a kézbesítéstől számított 24 hónapon belül igényelheti. Készítse el a rendelési számot, a számlát és a hibaleírást, és küldjön el mindent az info@vfstyle.hu címre, beleértve a vezeték- és keresztnevét is. Panasztételt a telefonszámon is megteheti +420 774 000 510. A panaszt a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb 30 napon belül) kezeljük. Panasz nyomtatványok: A hiba elhárítása új termék vagy hiányzó alkatrész szállításával Sérült termék javítása Az áru hibájával arányos kedvezmény Elállás az adásvételi szerződéstől Min nem panaszkodhatok? Az áruk normál használat mellett kopottak 2. minőségű áru, ami pont emiatt a hiba miatt került leárazásra